Forfatternavn:NITO

Velkommen til SVs lobbykurs

Vil du lære å påvirke makta? SV arrangerer gratis lobbykurs for organisasjoner, foreninger og lag som normalt ikke har anledning til å kjøpe seg tjenester hos lobbyselskaper. Tid: Mandag 21.november 2016.  Sted: Stortinget, Kinosalen Meld deg på her: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd8xNHBbWXpt1r9uFyGzM_gM2btX9UCL4Bn91RJbUq4nrTq0w/viewform  Program: 08.30: Oppmøte og registrering, inngang Akersgata. Husk legitimasjon. 09.00: Audun Lysbakken åpner 09.05: Slik påvirker […]

Velkommen til SVs lobbykurs Read More »

LFN Østfold

Julebord avholdes  26 November Quality Hotell Grålum. Show  Norske og Svenske hits. Samt julebordsbuffet. Pris 400 pr person m/ to enheter drikke til maten. Klokkeslett kommer senere. Bindene påmelding til Jane 99594760 innen 7 November.

LFN Østfold Read More »

LFN Nordland inviterer

Fredag 14. oktober 2016 på PBL-HUSET i BODØ. Dagskonferanse med Lars Losvik . » Mental styrketrening behøves for å tenke nytt, håndtere smerte og nå nye mål.» Om lyst, motstand, smerte og nye muligheter . Hvordan finne motivasjonen når smertene forsøker å ta overhånd.? Nærmere informasjon kommer.

LFN Nordland inviterer Read More »

LFN Akershus inviterer

til kurs Lørdag 22. oktober på Hotell Scandic Helsfyr i Oslo Vi får besøk av «Dønn Sliten» som vil prate om hva som tapper oss for krefter og om hvordan vi kan få igjen kreftene våre.  Vi har fått svært gode tilbakemeldinger etter at vi i forbindelse med tidligere kurs har benyttet Dønn Sliten som

LFN Akershus inviterer Read More »

LFN Nordland

inviterer alle gamle og nye medlemmer til en heldags konferanse med Lars Losvik. Den 14 oktober 2016 på PBL-huset i Bodø ”Mental styrketrening behøves for å tenke nytt , handtere smerte og nå nye mål” Om lyst , motstand, smerte og nye muligheter, hvordan finne motivasjon i livet når smertene forsøker å ta over.

LFN Nordland Read More »

Spørsmål Ketil Kjenseth (V): Vil statsråden ta initiativ til å utrede investering i og kompetanse knyttet til en såkalt åpen MR-maskin i Norge?

NRK omtalte 11. juni en pasient som har gått med store nakkesmerter i 19 år etter en arbeidsulykke. Pasienten opplevde å ikke få en diagnose, mange ulike råd og behandlinger og som siste utvei fra norske helsevesen ble det foreslått nerveblokkering og antidepressiva. I januar i år ble pasienten med på en organisert tur til

Spørsmål Ketil Kjenseth (V): Vil statsråden ta initiativ til å utrede investering i og kompetanse knyttet til en såkalt åpen MR-maskin i Norge? Read More »

Skroll til toppen